Friday, August 20, 2010

CK 人在中環 3

本書竟然出咗咁耐先買,其實幾個月前喺 CK 個 blog 度以經見倒有人留言恭喜 CK 出第三本書,可惜自己又冇乜時間 check,我平時去到書局又冇問人,原來六月時己經出咗。不過一直都唔肯定,反而有次响機場間 pageone 見倒本書,先 confirm 真係出咗。今日幫我搵書條友先搞笑,竟然聽唔明我講邊本書,然後問返我轉頭係咪「九在中環」?哈哈.. 都唔知好嬲定好笑.. 其實一直都唔明,個「人」寫成咁,係咪特登架?

好,講返呢本書,真係一定要買。點解?哈哈~~ 因為... 有冇見倒個序係邊個寫既呢?咪就係小鎚囉哈哈哈~~ 唔知點解每次讀返自己寫既野,都會唔係好知自己想講乜﹗你地又明唔明呢?


 
又,幅相後面個啲電字野,好明顯係專登放上去架啦。我真係好鬼膚淺呀,咁鐘意  show off 哈哈,不過,係咪好型先?

2 comments:

  1. 鎚,多謝晒你幫我寫序呀。本來應該早就走黎多謝你,不過又坦白話你聽丫,我呢,查實都係有一日見到有朋友留言恭喜我,我先知道我有新書出咋。

    點都好,多謝晒你。

    CK

    ReplyDelete
  2. 多謝你就真﹗不過見倒書裏面有自己寫既字,睇既時候都唔太記得自己寫咗啲乜,到睇完之後又唔太好明,感覺其實都幾尷尬﹗

    ReplyDelete