Friday, October 22, 2010

人性

我家有個老人痴呆的嫲嫲,但每次和嫲嫲和親戚們眾餐,勻有類似以下的對話:

戚:「你記唔記得我係邊個呀?」
嫲嫲:「你呀.... 阿X 囉...」
戚:「咁你又記唔記得佢係邊個呀?」著我。
嫲嫲:「佢係... 阿鎚囉..」
戚:「咁阿鎚係你邊個呀?」
嫲嫲:「.... 唔記得囉...」
戚:「哇咔~~~ 都話你老人痴呆乜都唔記得架啦,你點會記得阿鎚係邊個吖﹗咔~~~


有時上一代既人,同我隻狗拋波一樣,同一樣野可以笑一千一萬次都唔厭。笑人老人痴呆都玩得咁開心,都幾 L 變態。

4 comments:

  1. 有啲人可能開始嘅時候想表現懶係關心咁,所以無無聊聊揾嘢講,有時講講吓都唔記得為咩要同個老人家傾偈,變左自娛。

    不過我唔同意淨係上一代嘅人先會咁,我見過好多後生嘅都會咁。

    ReplyDelete
  2. 超級無聊既破百October 23, 2010 at 10:23 AM

    終於等到你又開始寫la.......努力!
    (我反而覺得佢地這種笑吾係取笑, 而係偶然苦中作樂一下)

    ReplyDelete
  3. 究竟佢地係唔識表達 or 取笑老人家呢 ?

    ReplyDelete
  4. 上次果個咩精名比賽俺投左痴呆症叫做-忘憂病。返童症。

    因為連自已有病都忘記左,就算要死都無掀掛,快樂極啦。

    最後個比賽入圍叫唔知咩....阿茲瑪...學術直譯,俺覺得好好!

    ReplyDelete