Tuesday, May 15, 2012

再說生仔

承接一年前所寫既一篇短 blog ,我對生仔的確有啲唔同既睇法。
http://rustihammer.blogspot.com/2011/05/blog-post.html

以前我都唔知生仔係為乜。但我又唔太傾向覺得生仔係自私既行為。我同意做愛係自私既行為,但生仔有商榷既地方。我奇怪上一代/以前既人其實從來唔會覺得生仔係自私行為,所以有父親節母親節既存在。負責任地去生兒育女,對自己既犠性好大,同自私呢個定義有矛盾。但到咗今時今日就好多人恕自己父母自私生咗自己出黎,亦覺得自己好自私咁生咗仔女。最大原因為佢地覺得做人無價值,無意義,又唔開心?

香港生育率偏低,政府都鼓勵市民多啲生仔。假設生仔係自私行為,咁連政府都鼓勵去生,點解啲人仲唔生?我比較相信既理解為,市民都係自私既,但生仔同市民既自生利益有沖突,所以唔生。我唔相信到有利益當前,大部份人仍會都會覺得生仔等如多一個人喺世上累人累物咁悲哀而唔生。


3 comments:

  1. 重複睇左你個 post 幾次,慢慢體味到原來你嘅邏輯思維同聯想都幾有趣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我知寫得好唔通順囉呵呵。食飯前拿拿聲寫架咋,唔寫就唔記得,咪由得佢囉

      Delete
    2. 唔好誤會,唔係唔通順喎。我睇幾次唔係話你寫得難明,而係發覺你嘅邏輯幾得意,所以要反覆睇多幾次,慢慢咀嚼。

      Delete