Monday, May 9, 2011

出路

唔知係咪抄開股票,慢慢開始所有野都用錢用資金流向去解釋,包括青少年問題。

若說 80 後無所事事,我會解釋為跟本就經濟唔好,個所謂既低失業率,呃人既。

我連埋我身邊既朋友,大部份都三十幾歲人,做咗十幾年野,職都算係有升過,成班人咩 title 都有。Manager, director, vice president, 但無論升到個 title 幾勁,始終都係一個下屬都無。唔都唔無既,總之唔喺香港囉,大陸有,印度有,菲律賓有。

咁我奇怪既係,我地班 70 後出黎做野之後就無再請過人喇,咁班 80 邊有野做呀?

好自然,無工做,仲有咩希望呀?

80 後無希望,就連帶讀緊書既 90 後都無希望架啦。90 後唔係白痴,佢地好清楚將來有咩工做,咩人工。既然無希望,咁不如搵其他野搞好過。將心比己,若我係呢個年紀既人,我都會係咁。唔怪得佢地。

而因為經濟唔好,就算 70/80 勉強能成家立室,但兩公婆都一定要出黎做野,個細路唯有工人湊,咁啲細路亦好聰明,明知嗰個係工人,做咩會聽個工人話?所以啲細路亦一定乖極有限。家長自已無時間教過啲細路,學校老師要見家長,咁一定係家長自已唔啱喇。人要面樹要皮,要認錯,好難。家長同教師自然難合作。況且,教師喎,佢地跟本上都未接觸過社會,對比我地呢啲社會上生存左咁耐既人,我地讀書又多過佢地,實在好難聽佢地講。

又,70/80 後因為無錢,生少咗,另學校開少咗班,政府撥錢俾佢地自然少咗。政府於是就唔知咩原因諗埋啲人口政策既屎穚,寧放寛內地人落黎生仔,都唔資助/幫助本地香港人生仔。結果可以預見倒將來會越黎越多大陸人向香港讀書。始終文化水平有出入,啲細路恐怕越黎越難教。

咁政府又可以做啲乜?無架,繼續高地價政策囉。靠賣地俾大地產商,收錢返黎補貼呢啲社會問題既受害人囉。受害人越黎越多,咪唯有再谷貴啲啲地價,可以賣地賣得貴啲,賣多啲錢咪可以補貼多啲窮人囉。所以窮人唔攞綜緩跟本就係同政府唔合作,做成社會問題。我是一啲都唔欣賞的。

1 comment:

  1. 呢個係回你下一篇既:

    yeah,從此我都係hea住做好啲:P

    ReplyDelete