Wednesday, May 11, 2011

變成地產商?

http://moneycafe-icable.blogspot.com/2011/05/blog-post_11.html

我有個諗頭。

基於聯匯同經濟問題,香港租金波幅好大。波幅大既問題係,所有就算好既既生意都因無法適應大起大落既租金下被迫結業。

可唔可以利用個基金,响適當時候,將鋪位或辦公室買入,然後租返出去。租金既上落就依利率,租客承擔....實質操作未諗通。但想 take 波幅上既風險,去換取比較穩定既回報,可行不可行?

2 comments:

  1. >所有就算好既既生意都因無法適應大起大落既租金下被迫結業

    生意只係無法適應「大起」既租金;「大落」既時候,如果生意仍然穏定(例如大家樂)根本無問題。

    所以你講既,只係犠牲左响租金「大起」時既利潤咋喎?!

    >响適當時候,將鋪位或辦公室買入,然後租返出去。

    如果你睇得出咩係「適當既時候」(即係低位啦),然後買入資產,你已經發左。

    問題只係第一桶金點泥

    ReplyDelete
  2. 你無睇條 link 咩?咪施老闆道黎囉哈哈

    ReplyDelete